Producenci
Promocje
Ekran interaktywny eFUN PAD 32"
Ekran interaktywny eFUN PAD 32"
8 900,00 zł 7 400,00 zł 7 235,77 zł 6 016,26 zł
szt.
Tablica interaktywna dotykowa MyBoard SILVER 101" C PANORAMA
Tablica interaktywna dotykowa MyBoard SILVER 101" C PANORAMA
5 790,00 zł 4 244,00 zł 4 707,32 zł 3 450,41 zł
szt
Monitor interaktywny myBoard SILVER 4K Android 86" VAT 0%
Monitor interaktywny myBoard SILVER 4K Android 86" VAT 0%
13 600,00 zł 11 900,00 zł 13 600,00 zł 11 900,00 zł
szt.
Monitor interaktywny myBoard SILVER 4K Android 86"
Monitor interaktywny myBoard SILVER 4K Android 86"
16 728,00 zł 14 637,00 zł 13 600,00 zł 11 900,00 zł
Monitor interaktywny myBoard SILVER 4K Android 75"  VAT 0%
Monitor interaktywny myBoard SILVER 4K Android 75" VAT 0%
9 500,00 zł 7 900,00 zł 9 500,00 zł 7 900,00 zł
szt.
Monitor interaktywny myBoard SILVER 4K Android 75"
Monitor interaktywny myBoard SILVER 4K Android 75"
11 685,00 zł 9 717,00 zł 9 500,00 zł 7 900,00 zł
DUET SILVER 75
DUET SILVER 75
17 000,00 zł 15 800,00 zł 17 000,00 zł 15 800,00 zł
szt
Monitor interaktywny myBoard Silver 4K Android 75" OPS i3 VAT 0%
Monitor interaktywny myBoard Silver 4K Android 75" OPS i3 VAT 0%
11 800,00 zł 10 200,00 zł 11 800,00 zł 10 200,00 zł
szt
Monitor interaktywny myBoard Silver 4K Android 75" OPS i3
Monitor interaktywny myBoard Silver 4K Android 75" OPS i3
14 514,00 zł 12 546,00 zł 11 800,00 zł 10 200,00 zł
Monitor interaktywny myBoard Silver 4K Android 86" OPS i3 Vat 0%
Monitor interaktywny myBoard Silver 4K Android 86" OPS i3 Vat 0%
15 900,00 zł 14 200,00 zł 15 900,00 zł 14 200,00 zł
szt
Monitor interaktywny myBoard Silver 4K Android 86" OPS i3
Monitor interaktywny myBoard Silver 4K Android 86" OPS i3
19 557,00 zł 17 466,00 zł 15 900,00 zł 14 200,00 zł
SILVER 75 OPS
SILVER 75 OPS
11 500,00 zł 9 900,00 zł 11 500,00 zł 9 900,00 zł
szt

Pakiet aplikacji do Smartfloor - Ćwiczeniówki wczesnoszkolne

Dostępność: Dostępny na zamówienie
Wysyłka w: 48 godzin
Cena: 1 353,00 zł 1353.00
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy
Cena netto: 1 100,00 zł
bez 23% VAT i kosztów dostawy
ilość szt
Zapytaj o dostępność i cenę
dodaj do przechowalni

Opis

Zbiór zadań wczesnoszkolny zawierający ćwiczenia mające na celu poszerzyć oraz utrwalić wiedzę przyrodniczą ucznia; kształtować umiejętności czytania i pisania, wykonywania obliczeń, usprawnić logiczne i analityczne myślenie, utrwalić ortografię, wzbogacić zasób słownictwa, trenować pamięć i koncentrację, a także percepcję wzrokową i koordynację wzrokowo-ruchową.

Ponadto, pakiet aplikacji jest dwujęzyczny - kontent został opracowany pod kątem języka polskiego oraz angielskiego, co umożliwia rozwijanie kompetencji językowych u uczniów. W pakiecie przygotowano ponad 1700 pytań, a zadania matematyczne są generowane losowo w zakresie wybranego poziomu trudności.

To kolekcja szesnastu interaktywnych aplikacji edukacyjnych, obsługiwanych przy użyciu pisaków świetlnych na podłodze interaktywnej z możliwością podziału obszaru pracy na dwie plansze. Aplikacje są atrakcyjną formą zajęć edukacyjnych dla dzieci w wieku wczesnoszkolnym.

 

Dla kogo jest przeznaczony?

Dla dzieci w wieku od 6 lat. Pakiet aplikacji wpisuje się w potrzeby edukacyjne na etapie edukacji wczesnoszkolnej. Aplikacje są przeznaczone również do wykorzystania podczas zajęć z języka angielskiego dla uczniów początkujących i średniozaawansowanych.

 

Jaki jest cel gry?

Nabywanie nowych doświadczeń u dzieci, poznawanie nowych słów, utrwalanie pisowni trudniejszych wyrazów.  Doskonalenie obliczeń w pamięci odbywa się tutaj poprzez odpowiednio zaprojektowane gry i ćwiczenia.

Skacząca żaba pomaga nam trenować pamięć, pszczoła i biedronka motywują nas do poszukiwania dla nich właściwych ścieżek w labiryntach liczb i kształtów. Pośród kolorowych ilustracji ćwiczymy naszą percepcję wzrokową i umiejętność kategoryzowania postaci, przedmiotów, roślin i zwierząt. Podczas zabawy dowiadujemy się o środowiskach występowania różnych gatunków roślin, zwierząt. Na zegarze odczytujemy godziny i minuty i ćwiczymy zapis czasu na elektronicznym budziku. Arytmetyka jest tutaj pełna kolorów, a wyrazy nie są pustym napisem, bo towarzyszą im ilustracje. Składając wyrazy z sylab, oswajamy się szybciej z czytaniem, zaś grając w memory słowno-obrazkowe utrwalamy szybciej zapis wyrazów.

 

Ponadto, wszystkie aplikacje zostały opracowane również pod kątem języka angielskiego, umożliwiając tym samym edukację językową dla uczniów początkujących i średniozaawansowanych.

 

Autorzy pakietu starali się odpowiedzieć na potrzeby rozwojowe dzieci w wieku wczesnoszkolnym, koncentrując się przede wszystkim na wspieraniu sprawności intelektualnych, motorycznych i sensorycznych w czasie zorganizowanych bezpiecznych gier i zabaw.

 

Na czym działa?

Aplikacje przeznaczone są na podłogę interaktywną SmartFloor. Obsługiwane są za pomocą pisaków świetlnych. Obszar pracy na podłodze można podzielić na dwie interaktywne plansze, umożliwiając zabawę z aplikacjami większej liczbie dzieci jednocześnie.

 

Pracując z wykorzystaniem aplikacji Ćwiczeniówki wczesnoszkolne, rozwijać można: 

  1. Percepcję wzrokową i koordynację wzrokowo-ruchową;
  2. Myślenie logiczne i analityczne;
  3. Pamięć i koncentrację;
  4. Umiejętność czytania i rozumienia;
  5. Zasób słownictwa;
  6. Poprawną pisownię wyrazów; 
  7. Umiejętność porządkowania liczb rosnąco i malejąco w zakresie liczbowym do 100;
  8. Umiejętność odczytywania godzin na zegarze, zapis czasu z formy analogowej na cyfrową;
  9. Sprawność obliczeniową w zakresie dodawania, odejmowania, mnożenia oraz dzielenia liczb w zakresie 100;
  10. Umiejętność symetrycznego odwzorowania obrazu;
  11. Znajomość różnych gatunków roślin, zwierząt oraz środowisk ich występowania.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 
       Zamów w pakiecie

    lub kup pojedynczo

    (kliknij wybrany link poniżej)

    Antonimy

    Łączenie w pary słów o przeciwnych znaczeniach.

     

     

    Antonimy 

     

     

    Gra pamięciowa

    Łączenie ilustracji z nazwą poprzez odkrywanie zapamiętanych par kart. 

     

    Gra pamięciowa
    Kolorowa arytmetyka Działania matematyczne w pamięci w zakresach: 20, 50 oraz 100.  Kolorowa arytmetyka

    Kosze wyrazowe

    Przyporządkowywanie spadających wyrazów do odpowiednich kategorii. 

    Kosze wyrazowe

    Kwiatek matematyczny

    Uzupełnianie równania jedną z czterech podanych liczb. Różne działania w zakresie: 20, 50 oraz 100. 

     

    Kwiatek matematyczny

    Liczbowy labirynt

    Wyznaczanie ścieżki po liczbach parzystych lub nieparzystych.  

    Liczbowy labirynt 

    Literowa łamigłówka

    Wyszukiwanie wyrazów w zbiorze, które są zbudowane tylko z określonych liter.  Literowa łamigłówka

    Miodowy labirynt

    Wyznaczanie trasy po figurach geometrycznych.  

    Miodowy labirynt

    Obrazy symetryczne

    Tworzenie odbicia lustrzanego zadanego wzoru poprzez nanoszenie kolorów na puste pola. 

    Obrazy symetryczne

    Ortografia Pisownia wyrazów z trudnością ortograficzną. 

     

    Ortografia

    Pasujące obrazki Wyszukiwanie wszystkich pasujących obrazków w zbiorze zgodnie z poleceniem. 

     

    Pasujące obrazki 

    Porządkowanie liczb

    Porządkowanie dziewięciu liczb rosnąco lub malejąco w przedziale do 10 lub 100.  Porządkowanie liczb
    Ścieżka żaby Odtwarzanie z pamięci sekwencji skoków żaby.  Ścieżka żaby
    Sylabowa układanka Składanie z sylab wyrazu odpowiadającego ilustracji.  Sylabowa układanka
    Synonimy Łączenie w pary wyrazów o podobnych znaczeniach.  Synonimy

    Zegar


    Zapis czasu z postaci analogowej na cyfrową.  

    Zegar 
     
                                                            Ćwiczeniówki

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl