Mata dwustronna STEM + Kratka Twoje Logo 144 x 200 cm
Opis
-
dwustronna - 2 grafiki edukacyjne do wyboru
-
możliwość spersonalizowania maty - umieścimy na niej logo Twojej szkoły lub innej placówki!
-
uniwersalna pomoc dydaktyczna
-
szerokie zastosowanie w edukacji przedszkolnej i szkolnej
-
pozioma i pionowa oś symetrii
-
osie na macie oznaczone są za pomocą cyfr i liter
-
służy do wprowadzania elementów programowania do zajęć dydaktycznych
-
pomocna w edukacji wczesnoszkolnej, matematycznej i muzycznej
- Ring Sumo. 77- centymetrowy ring sumo to oryginalny rozmiar ringu do walk robotów. To bardzo często spotykana konkurencja w robotyce. Zadaniem zawodników jest zbudowanie takiego robota, który wypchnie przeciwnika poza obwód ringu. Codey Rocky dzięki łącznikom może być rozbudowywany przy użyciu zarówno Lego, jak i czujników Neuron.
- Ring sumo (dzięki zaznaczonej tarczy oraz kątomierzowi) może służyć do nauki zegara wskazówkowego oraz obliczania kątów.
- Skala szarości - czujnik robota Codey Rocky rozpoznaje skalę szarości, którą można zmierzyć za pomocą bloczka “wartość skali szarości sensora kolorów”.
- Kolory i czas – Codey Rocky rozpoznaje aż 8 kolorów. Dzięki specjalnie przygotowanej trasie możesz zaprogramować reakcję na poszczególne kolory, np. odegranie melodii.
- Dystans przemieszczania robota jest mierzony nie w centymetrach, a sekundach. Specjalnie przygotowane paski (powyżej kolorowych pól) pokażą jak daleko zajedzie Codey Rocky z prędkością 50% i 100%.
- Kompas – umiejscowiony na macie kompas z pewnością pomoże w nauce kierunków świata. Odpowiednio zaprogramowany Codey Rocky może zarówno obracać się we właściwym kierunku, jak i pokazywać jego symbol na ekranie.
- Mata do kodowania – kolorowa mata do kodowania z kółkami przyda się do nauki kodowania za pomocą plastikowych kolorowych kubeczków. Mata składa się z 4 części po 9 pól, rozdzielonych osią symetrii w pionie i poziomie.
- Specjalnie przygotowana trasa “line follower mode” przyda się w trakcie programowania robota, aby poruszał się po czarnej linii. Spróbuj wyścigów - któremu uczniowi uda się zaprogramować robota tak, aby miał najkrótszy czas okrążenia.
-
Ta przestrzeń to specjalnie przygotowana przestrzeń na kartkę a4, możesz spisać zadania dla uczniów i położyć je na macie w wyznaczonym do tego miejscu.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.