Promocja dnia


Akademia umysłu - wersja EDUkacyjna Uczeń - 5 stanowisk

Tylko dziś za: 490.00 zł

SPRAWDŹ

Producenci

wyszukiwarka zaawansowana

nazwa produktu:
opis produktu:
Kod produktu:
cena od:
cena do:
kategoria:

DrOmnibus Edukacja Włączająca ( Terapeuta - 10 kont) - licencja miesięczna

Programy interaktywne, edukacyjne » Terapia i rozwój » Przedszkole » Wersje on-line


DrOmnibus Edukacja Włączająca ( Terapeuta - 10 kont) - licencja miesięczna
box1.jpg Screen_3.jpg Screen_2.jpg
Screen_4.jpg Screen_1.jpg


producent: DrOmnibus

brutto: 99.00 zł

netto: 80.49 zł



Kod produktu: 7914


Transport: zapytaj o dostępność i cenę za transport wysyłając zapytanie





+ Dodaj produkt do zapytania

Powiadom znajomego

 
 
 
 

Dla kogo?

  • Szkoły specjalne
  • Ośrodki szkolno-wychowawcze
  • Ośrodki rehabilitacyjno-edukacyjno-wychowawcze
  • Klasy ogólne
  • Klasy integracyjne

Dla edukacji

Gry w aplikacji DrOmnibus w pełni zgodne z podstawą programową przygotowane zostały specjalnie z myślą o dzieciach z zaburzeniami zachowania i rozwoju. Stanowią idealne narzędzie dla edukacji włączającej, ponieważ pozwalają na równoczesną pracę wszystkich dzieci w klasie przy jednoczesnej indywidualizacji zadań każdego ucznia.


Dla edukacji specjalnej

DrOmnibus Edukacja Właczajaca jest jednym z pierwszych na świecie i pierwszym na polskim rynku narzędziem, które proponuje pełne zastosowanie Stosowanej Analizy Zachowania (ang. Applied Behaviour Analysis) w formie atrakcyjnych dla dzieci aplikacji.


Metodologia
Opracowaliśmy system, który automatycznie dostosowuje poziom trudności do możliwości poznawczych dziecka i wyjściowego poziomu umiejętności, dzięki czemu jesteśmy w stanie dokładnie określać i systematycznie kontrolować postępy. Podczas ćwiczeń za udzielanie poprawnych odpowiedzi podopieczny zdobywa żetony, a ich wymiana na atrakcyjne zabawy na tablecie motywuje do regularnej pracy.
 
Celem ułatwienia nauki nowego materiału zastosowaliśmy procedurę “małych kroków”. Treści, które chcemy przekazać dziecku, dzielimy na osobne komunikaty. Uczeń otrzymuje pojedyncze polecenia dotyczące tego, co powinien zrobić.

Zadania składają się z prób uczących, podczas których poprawne odpowiedzi uczestnika uzyskują wzmocnienie pozytywne, aewentualne błędy są natychmiast korygowane przez podpowiedzi.
 
Następnie celem sprawdzenia opanowania materiału prezentowane są próby sprawdzające w postaci posttestu. Procesy te są automatyczne, dzięki czemu z systemu może korzystać nauczyciel podczas lekcji, terapeuta behawioralny, terapeuta praktykujący eklektyczne metody.


Gry dla edukacji włączającej
Położyliśmy szczególny nacisk na to, by unikać stosowania elementów wizualnych i dźwiękowych, które mogą stanowić barierę dla dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Odpowiednio dobrana kolorystyka, wyraźne kształty i symbole oraz nienarzucające się dźwięki tworzą przestrzeń przyjazną dla osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, ADHD czy z Zespołem Downa.
 
Każda gra tworzona jest przez zespół specjalistów oraz testowana w ośrodkach terapeutycznych. W aplikacji występują wyłącznie realistyczne postaci, odwołujące się do bliskich dziecku doświadczeń.
 
Tło nie zawiera niepotrzebnych dystraktorów, a każdy pojawiający się w grze element graficzny i dźwiękowy jest uzasadniony merytorycznie. Wszystkie parametry takie jak kształt, kolor, rozmiar, reprezentacja symboliczna poszczególnych elementów zostały skonsultowane z zespołem psychologów, behawiorystów i terapeutów.
 
Dążymy do tego, by stworzyć bezpieczne środowisko, w którym dziecko będzie mogło bez nieuzasadnionych przeszkód wypracowywać wybraną umiejętność, dlatego stawiamy na prostotę samych narzędzi, które mają prowadzić do osiągnięcia konkretnego edukacyjnego celu.
 
Dbamy o usunięcie wszystkich nieuzasadnionych barier w interakcji dziecka z naszą aplikacją. Klarowny przekaz naszych gier i jasne komunikaty pozwalają na samodzielną pracę dziecka bez konieczności ingerencji nauczyciela czy terapeuty.
 
Oferujemy automatyczną indywidualizację zadań dla uczestników. Podczas pierwszej rozgrywki w obrębie każdej gry sprawdzany jest poziom znajomości elementów w niej występujących. Dzięki temu podczas dalszych ćwiczeń dziecko otrzymuje zbiór zadań dotyczących materiału, którego do tej pory nie opanowało.


Nagrody i motywacja

Dziecko po udzieleniu poprawnej odpowiedzi otrzymuje żeton pełniący funkcję wzmocnienia. Nie każda poprawna odpowiedź prowadzi do uzyskania żetonu. By zapobiec spadkom motywacji u dziecka, zdecydowaliśmy się na zastosowanie rozkładu wzmocnień o zmiennych proporcjach.



System śledzenia postępów

Istotą procesu edukacji i terapii jest możliwość określenia postępów, jakiedokonuje dziecko. Dzięki zautomatyzowaniu zapisu wyników, korzystającz systemu DrOmnibus, nauczyciel nie musi koncentrować się na zliczaniu izapisywaniu odpowiedzi podopiecznego. Prowadzący zajęcia po wykonaniu przez dziecko określonego zadania ma możliwość uzyskania statystyk dotyczących różnorodnych zmiennych. Gromadzone dane dotyczą zarówno ogólnych charakterystyk pracy dziecka, jak i kwestii szczegółowych.


Organizer

Każde dziecko posiada w systemie indywidualne konto, którym zarządza nauczyciel lub terapeuta. Na koncie umieszczane są najważniejsze informacje dotyczące podopiecznego, są to dane chronione i mają do nich dostęp jedynie osoby pracujące z dzieckiem. Prowadzący może gromadzić na nim prywatne notatki po każdych zajęciach. Nie będą one dostępne dla nikogo poza nim. Może również zapisywać obserwacje do wglądu dla pozostałych osób pracujących z dzieckiem. Umożliwia to płynną wymianę informacji o jego trudnościach i postępach.

  • Indywidualne konto dla każdego dziecka i każdego nauczyciela.
  • Planowanie działań i zadań.
  • Kontakt z innymi nauczycielami i terapeutami.

Wszystkie te funkcjonalności pozwalają na jeszcze lepszą organizację zajęć. Sprawiają również, że nauczyciel może się skoncentrować w pełni na uczniu, informacje nie przepadają, a wszystkie obserwacje pozostają w systemie i mogą podlegać analizie na każdym etapie pracy z dzieckiem.


Opinie użytkowników

Gry są interakcyjne, przyjazne w użyciu dla dziecka, uwzględniają jego

możliwości i potrzeby.

— dr hab. inż. Jolanta Zielińska, kierownik katedry UP w Krakowie


Chętnie podczas zajęć terapeutycznych wykorzystamy tak atrakcyjny

i edukacyjny sprzęt komputerowy!

— Teresa Chłosta, dyrektor OREW


Aplikacje są świetną i przemyślaną propozycją dla wszystkich dzieci

i idealną pomocą dla dzieci z niepełnosprawnościami ruchowymi,

intelektualnymi oraz sprzężeniami. Stanowią doskonały dodatek

poszerzający dostępne współcześnie instrumentarium.

Gratuluję przedsięwzięcia!

— Justyna Puchałka-Stecyk, logopeda specjalny


Bardzo trafiony pomysł! Gry jako jedne z nielicznych spełniają warunki

uwzględniające dysfunkcje odbiorców moich zajęć, a szukam już od

dłuższego czasu aplikacji uwzględniających potrzeby i dysfunkcje mojej

grupy pacjentów.

— Marianna Karczmarczyk, psycholog, Stowarzyszenie Rodzin i Przyjaciół Osób Głęboko Upośledzonych "MAJA"



Ceny podane na stronie www.sklep.audiowizualne.pl mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu prawa polskiego. Wszystkie podane ceny są cenami brutto (zawierają podatek VAT).

Mimo dołożenia wszelkich starań nie gwarantujemy, że publikowane dane techniczne nie zawierają braków lub błędów. Rzeczywisty wygląd urządzeń może odbiegać od tych przedstawionych na zdjęciach. Ponieważ ewentualne błędne opisy nie mogą jednak być podstawą do roszczeń w przypadku wątpliwości prosimy o kontakt z handlowcem przed podjęciem decyzji o zakupie.

Opinie naszych klientów

zobacz nasze aukcje allegro
opinie o nas na ceneo
Certyfikat ISO 9001
Certyfikat ISO 9001